درمان طبیعی با نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی با نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4

کراتینین 2.4 بدین معنی است که بیماران در مرحله 3 بیماری کلیوی قرار دارند. برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، کلیه آسیب دیده اما بسیار جدی نیست. اگر چه نفریت مزمن به آرامی در حال توسعه است، بیماران همچنین باید درمان موثر برای جلوگیری از آسیب کلیه و تعمیر کلیه بیمار.
وقتی کلیه قادر به انجام هر کار دیگری نیست، آب اضافی در فضاهای سلولی مونتاژ می شود و پس از آن بیماران ادم می شوند. علاوه بر این، ادم می تواند نشانه ای از این باشد که کلیه به آرامی درگیر آسیب می شود. به طوری که چگونه برای درمان ادم و کراتینین 2.4 برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن؟
آیا بیماران نیاز به دیالیز دارند؟ نه، بیماران بهتر از دیالیز نیستند. به همین دلیل است که دیالیز می تواند به شدت رنج می برد، مانند عفونت، ضعف، پوست خارش، و غیره. علاوه بر این، پیوند کلیه تنها راهی برای صرفه جویی در بیمار خواهد بود در نتیجه دیالیز برای مدت زمان طولانی.
خوش شانس، بیماران می توانند درمان های طبیعی را برای کاهش سطح کراتینین و کاهش ادم با اثرات در حال حاضر انجام دهد.
چه درمان می تواند بیماران مبتلا به نفریت مزمن با کراتینین 2.4 و ادم؟
درمان با سم زدایی که پس از متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان ایجاد شده است، برای سالها تحقیقات انجام شده است، می تواند نقش مهمی در رفع ادم و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد. به عنوان یک واقعیت، برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، درمان با توکسین حذف می تواند به جای دیالیز چیزهای مضر را از بین ببرد، محافظت از کلیه از آسیب و ارائه یک محیط تمیز برای درمان های دیگر از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، Steaming درمان، ایمونوتراپی و دیگر داروهای چینی برای به دست آوردن اثرات بهتر بر بهبود عملکرد کلیوی.
درمان های طبیعی زیادی برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4 وجود دارد. اگر به این درمانها علاقه مند هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: